wtorek, 15 października 2013

Rozdział 5

-Uwaga- Harry wstał z krzesła- Chciałbym wzniesc toast za nasze nowe tancerki.- musiał to zrobić musiał? zawsze w takich sytuacjach czuje się nieswojo. Ale nie było żle. Megan cały czas sie gapila na blondyna z pięknymi niebieskimi oczami, jak mu było jak? Ahh no przeciez to Niall Horan, Meg zawsze o nim nawija. Czasami robi się to denerwujące ale to moja przyjaciółka i tak będę ją kochac.
- No niestety juz na mnie pora.-powiedział mój tata- muszę wracać do hotelu i załatwić jeszcze parę spraw.
-Ale obiecaj ze przyjedziesz jutro.- rzuciłam nie zastanowiając się jak to zabrzmi.
-Dobrze- wstał z krzesła zabrał kurtkę i udał się do wyjścia.
-Pa tato- powiedziałam zanim otworzył drzwi
-do zobaczenia wujku- tak Meg mówi na mojego tatę.
- Pa dziewczynki bawcie się dobrze.
-Do widzenia- powiedzieli chłopcy chórem.Tata zamknął drzwi i poszedł do auta. Po chwili usłyszałam jak odjerzdza. Przez jeszcze jakieś pół godziny rozmawialiśmy, śmialiśmy się i wydurnialiśmy z chłopakami aż nagle Louis zapytał- Może oglądniemy jakiś film?-spoglądając na telewizor.
- Wybierajcie!-wskazałam ręką na pułkę z filmami i piosenkami.
-O co my tu mamy? -Louis wyciągnoł jedną z płyt.-Czyżby Jade słuchała naszych piosenek? -Te słowa skierował w stronę Harrego i Nialla pokazując płytę ''Up all night'' mojej przyjacółki. Jak oni mogli pomyslec ze to moje? Ciekawi mnie co siedzi w tej głowie Lou bo on zawsze gada jakieś bzdury.
-Chyba snisz to nie moje!!!- powiedziałam i po chwili na mojej twarzy pojawił się mój durnowaty uśmieszek.
- To czyja jak mogę zapytać?
- To należy do mnie.- usłyszałam cichy głos Meg tak jakby nie chciała się przyzna.- I nie ruszajcie tego!!!- krzyknęła zabierając płytę z rąk Horana i przycisnęła ją do swojej klatki piersiowej.
- Szkoda a myslałem ze się na niej podpiszę. Ale nie to nie twoja strata.- i po tych słowach Louis wystawił język. Czasami zachowuje się jak małe dziecko. Megan momentalnie zmieniła zdanie i oddała płytę w ich ręce. Najpierw Liam podpisał się i po kolej reszta chłopaków. Moja przyjaciółka jarała się jak nie wiem ale to ona jej nie ogarniesz.
-Dobra koniec tej zabawy.- powiedziałam-Oglądamy jakiś film czy nie?
-Juz chwilę.Jaki chcecie oglądac? Horror czy komedie?- Zapytał Zayn no i niestety zostałysmy z Meg przegłosowane. Oglądaliśmy jakiś niby horror ale to nie było straszne. Była juz godzina 22:30 chłopcy poszli do domu a ja z Meg jeszcze gadałysmy. Wkoncu wstałam i poszłam do pokoju po swoje rzeczy zeby wziąsc prysznic. Po prysznicu poszłam spac bo jutro juz pierwsze pruby i muszę byc wyspana.
_________________________________________________________________________________

Jak wam się podoba? Wiem nic ciekawego ale mogę was czasem zaskoczyć ale nie bd zdradziac szczegółów. Piszcie komentarze one mnie bardzo motywują do pisania.

7 komentarzy:

  1. może być dłuższy?? pliss... i to tło *,* kocham jesień... taa.. ja na serio tak wkurzam gdy nawijam o Niallu? :D okey... kiedy next? coraz lepiej ci idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj czekaj co? co ty wygadujesz? czy ty myslisz? ze Meg jest wzorowana na tobie?

      Usuń
    2. nie, nie myśle tak :D taki debil ci to komentuje :D paczaj na statystykę xD hahahahahahahahahahah... ładna pogoda jest... robimy powtórkę z kiedyś? na zbiórce zdarłam sb gardło :( i wczoraj na GA xD no nic... przeżyję... to kiedy u cb, Żulii czy Tyskie, Marsjanku <3 ty mój kochany? Proszę, tylko nie u mnie!

      Usuń
    3. tak jasne ten debil to ty!! Nom wiem tez cie "Kocham" ale na swuj sposób. Potato!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    4. teraz się skapłaś że ten debil to ja xD hahahahahahahahahah... no wiesz... ładna pogoda ma być w tym tygodniu ^^ nie mogę patrzeć na to tło - jest za piękne! kocham jesień! hahahahahah uczyć się na chemię! now! POTATO! <3

      Usuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Blog Awards! Więcej informacji u mnie: http://onedirectionpolandimaginy.blogspot.com/2013/10/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń