piątek, 22 listopada 2013

POTATO!

Hej. Co tam u was? U nas już po wywiadówce. Ufff... rodziców nie było, bo za granicą :D nie że się cieszę, że są za granicą czy coś.... przyzwyczaiłam się... mama zaczęła wyjeżdżać kiedy miałam 4 lata, tata kiedy miałam 9 lat. Dlatego może jestem bardziej związana z tatą, niż z mamą. I ja i mój brat się aż pytamy kiedy mama pojedzie, ja:
- Nie wiem kiedy oni pojadą,
- Chcę ich mieć przy sobie,
- Nie wiem kiedy przyjadą.
 Nie wiem jak z moim bratem. Podobnie jak ja, nie pokazuje światu swoich myśli i uczuć. "Podobno" podoba mi się chłopak z klasy, a nawet dwóch. Nic bardziej mylnego. Specjalnie tak zrobiłam, proste, nie? I tak wg... znacie jakieś fajne filmy??? Najlepiej fantasty coś w stylu Igrzysk Śmierci, Thor'a itp. Harrego Pottera znam na pamięć xD.
Jednokierunkowych!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz